sobota, 3 sierpnia 2013

Powitanie

Hejka!Więc tu nowa redaktorka.Poprzednia odeszła,ale ponieważ wiedziała,że blog ma dużo obserwatorów,powierzyła go mi.Włoskiego uczę się od niedawna.Muszę przyznać:nie uczę się go nawet miesiąc.Jednak Kasia nie umiała znaleźć nikogo innego,a kiedy zobaczyła,jak prowadzę mojego drugiego bloga postanowiła mi powierzyć również swojego.Od razu piszę o celu bloga:mam na celu pisanie o kulturze Włoch,dawać krótkie lekcje języka...Będę oczywiście pisała w takim tempie w jakim sama poznaje język włoski.Czyli można powiedzieć,że będziemy uczyć się razem:)Wiem,teraz myślicie ,,jakie nudyy.Poprzedni pisała to samo",ale od razu pisze,że blog będzie prowadzony inaczej niż robiła to Kasia.Ogólnie chodzi o to,że mam zupełnie inny styl niż ona.Uważam,że nigdy nie przebije Kasi w blogowaniu.Proszę Was o jedno:piszcie o tym,co Wam się w blogu nie podoba.Jeśli nie chcecie się ujawniać piszcie jako anonimowi.I proszę o obserwacje i komentarze.Mam nadzieję,że zostanę przez Was ciepło przyjęta.
...Was na blogu!











Nie wiem,co ile będę pisać posty.To tyle,pa!

PS.Jak am wygląd bloga?

22 komentarze:

  1. Cześć! Tu Abby125, która dodała odpowiedź do twojego pytania na zapytaj.
    Cały blog zapowiada się fajnie - też lubię włoski (chociaż przepadam za hiszpańskim). Polecam mojego bloga o Pierwszej Miłości - pierwszamilosc20.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. ,,Uważam,że nigdy nie przebije Kasi w blogowaniu" WTF!Przebiłaś ją już samym powianiem.Czytałam bloga jak była Kasia i nie prowadziła go tak fajnie jak Ty!Ogółem to już na początku widać,że masz więcej potencjału i fajniej piszesz niż 12 Kaś razem wziętych!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ona Kasi jeszcze nie przebiła,bo nie wiemy jak pisze.Ale jej powitanie było bardziej szczegółowe i rzeczywiście inny(a może lepszy?)styl niż Kasia.Życzę ci sukcesów w blogowaniu.

      Usuń
    2. Do autorki i do cb.:to tylko udawana skromność.DOBRZE WIEMY(I ONA CHYBA TEŻ)PRZEBIŁA KASIE NA SAMYM POCZĄTKU BEZ 2 ZDAŃ!

      Usuń
    3. Blog Kasi to był total szajs.Nie umiała blogować,chyba ci którzy czytali wcześniej że nie umiała po prostu blogować.Zapowiadała niespodzianki,lekcje języka i gdzie one były?Ona( ta nowa ) jest 1000 razy lepsza od Kaśki.SUPER BLOG BENDE CZYTAĆ!

      Usuń
    4. Dziękuje,że post Wam się podobał:)

      Usuń
  3. Cześć.Więc jestem nowa na blogu i nie znałam Kasi.A sprawa dla której pisze komentarz wygląda tak:więc bardzo chciałabym się uczyć jakiegoś języka a wybieram pomiędzy hiszpańskim a włoskim.Na twoim poprzednim blogu czytałam,że uczysz się obu.Więc mogłabym prosić Cię o radę?A tak wgl. to chciałam napisać,że blog fajnie się zapowiada.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj!Jeśli nie wiesz a oba ci się podobają...WYBIERZ OBA.Ja najpierw uczyłam się hiszpańskiego a kiedy zaczęłam włoski to było mi na prawdę łatwiej,bo są podobne.Czas to nie przeszkoda bo wystarczy 30 min. dziennie.Na blogu mam w planie napisać coś o metodach i podręcznikach do nauki więc zapraszam do śledzenia bloga.

      Usuń
  4. To super,że włonczyłaś dodawanie komentarzy dla anonimów bo u Kasi nie było takiej możliwości.Super blog.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zawsze włączam.Uważam,że jest dużo ludzi którzy czytają blogi i nie mają maila na gmailu a także chcą dodawać komentarze:)

      Usuń
  5. Super że usunełaś posty Kasi i zmieniłaś wygląd.Zmień jeszcze tytuł bo nam się z nią kojarzy a ja osobiście uważam że lepszsa od niej jesteś.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. NIEPRAWDA!NIE ATAKUJCIE WSZYSCY KASI BO TEŻ FAJNIE BLOGOWAŁA!ONA JEST NOWA A UBUSTWIACIE JĄ JAK GWIAZDE.WIEM ŻE ONA TEŻ UWAŻA SIĘ ZA LEPSZĄ!MOŻE Z CZASEM SIĘ WYĆWICZY I BĘDZIE FAJNIEJSZA OD KASI ALE KASIA TEŻ BYŁA FAJNA!

      Usuń
    2. Bardzo się starałam dziękuje:)Myślę nad nowym tytułem.Nikt nie atakuje Kasi bo ona była wspaniała.Nie ubóstwia tu nikt nikogo.Też uważam,że muszę dużo ćwiczyć.Oczywiście że była fajna.Ja temu nie zaprzeczam.

      Usuń
  6. Nie wiem, jak blogowała Kasia, bo pojawiłam się tutaj akurat teraz, kiedy to nowa osoba przejmuje rządy na tym blogu. Mam nadzieję, że nie będę zawiedziona i może czegoś się nauczę. Nigdy nie miałam zamiaru uczyć się włoskiego. Kiedyś tam poznałam kilka słówek, ale nie sądziłam, że będę chciała do tego wrócić. Niestety, albo stety moja fascynacja językami obcymi nadal jest aktywna i każe mi poszerzać językowe horyzonty. A że włoski całkiem przyjemny się wydaje... Chciałabym po prostu tak na luzie, bez żadnych zobowiązań trochę się podszkolić. Mam więc nadzieję, że ty i ten blog mi pomożecie.

    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam!Super,że trafiłaś na bloga.Jasne,już niedługo trochę o nim napiszę a potem dam lekcję.Tylko mam pytanie:gdzie znalazłaś bloga?Bo poprzednia autorka tego bloga usunęła i statystyki pokićkane więc proszę o odpowiedź.

      Usuń
    2. Trafiłam na twojego bloga o j. francuskim, a potem jakoś zawędrowałam tutaj.

      Usuń
    3. A kiedy można się spodziewać nowego posta?

      Usuń
    4. Już nie mogę się doczekać... :|

      Usuń